fredag 11 februari 2011

KBT

I onsdags var det återträff med KBT-gruppen. Jösses vilket motstånd, jag ville verkligen INTE. Jag har sedan vi slutade i decmeber gjort precis ingenting av det jag lärde mig. Totala motsatsförhållande!
MEN, jag pallrade mig dit efter att i sista sekund hindrat mig från att ringa och svamla om sjukdom. Vilket är precis vad jag brukar göra i såna här situationer Hitta på en vit lögn och vandra vidare på fel spår.
Är väldigt stolt över mig själv att jag fatktiskt gick dit och berättade att jag inte följt min målfokusering.
Det är en härlig grupp människor som nickar igenkännnade och kommer med uppmuntrande ord.
Ofattbart att träffa personer som vet exakt vad man gått/går igenom, som kan fylla i en meningar med exakt rätt ord.
Precis vad jag behövde annars hade det spårat ut totalt, jag fick stopp på det destruktiva beteendet och mina tankar har redan ändrat fokus!

Idag är det en härligt fredag som ska spenderas med god mat och besök på mysig vinbar!

Inga kommentarer: