söndag 3 maj 2009

Blä

Dessa jävla söndagar. Tappade precis all energi, vill bara krypa ner under täcket och glömma bort denna dag. Det borde hända nåt, för så här vill jag inte ha det.
2 dagar ute i solen med bästa vännen har lett till svagt rosa nyans på huden, sååå läckert.
Vi har pratat om ditten och datten, och plötsligt sa hon:
"Nu har du nämt honom 3 ggr......"
Jo jag hade det, annars håller jag detta för mig själv. Ingen vet hur mycket jag tänker på honom, att han konstant dyker upp i min hjärna. Inte nämner jag det för mina vänner, dom tror nog att jag knallat vidare och glömt bort honom för flera månader sen.
Men, ni är luuurade!!
I natt fanns han i mina drömmar igen och det är lika jävla jobbigt att vakna varenda gång.
Vill inte släppa drömmarna, vill att det ska vara så.
Ibland funderar jag på att ta kontakt med honom igen, när saknaden är för stor.
Men då tar jag fram realisten i mig och diskuterar, och vet att det ska jag INTE.
Inget är förändrat utan det är bara att kämpa på.
Blä.

Inga kommentarer: