tisdag 19 maj 2009

Happiness

Jag kommer på mig själv ibland att gå omkring med en känsla av att bara vara nöjd.
Känna mig tillfreds, vara glad innifrån.
Det är en helt underbar känsla och något jag väldigt sällan känner.
Dock har det här växt under sista veckorna. Det går åt rätt håll.
Och allt detta på grund av mig själv, det är jag som jobbat mig hit, utan någon karl som gett mig en massa bekräftelse. Jag har tvärtom motarbetat de killar som försökt närma sig mig, motat bort dom.
Jag vill och behöver vara för mig själv, jag ska hitta mitt sista innersta svarta hål och fylla detta med kärlek och omtanke för mig själv.

2 kommentarer:

Nina sa...

Vad bra det låter. Precis så borde alla göra. Då skulle världen vara ett helt annat och mycket bättre ställe.

Kramar till dig!

Fröken Svår sa...

Det känns så bra, önskar jag kunde ge dig hopp inför framtiden att du också kommer nå dit.
Kram tillbaka!!