måndag 29 juni 2009

Fort

Så var denna helg till ända, jag känner att den gick lite väl fort.
Har behov av semester. Året som gått har varit upp och ner, mycket har hänt och ibland känner jag att jag inte riktigt hänger med.
Mycket, mycket sorg, ett kämpande för att komma tillbaka, hitta mig själv, trivas.
Jag tror jag är en god bit på väg, men jag är inte framme. Jag måste hålla mitt fokus fast jag har en person i mitt liv som ständigt talar om att jag är den finaste och sexigaste människan som finns.
Det är jätte skönt att han känner så, och det vore så lätt att slå sig till ro och låta deta stanna där. Tyvärr så skulle bara följden av det bli att jag tillslut börjar må riktigt dåligt, självkänslan skulle försvinna.
Jag måste trivas med mig själv för min egen skull, inte för att någon annan tycker så.
Nu ska jag snart släpa mig till jobbet, hade nog helst legat vid vattnet och solat idag.

Inga kommentarer: