tisdag 16 juni 2009

Grinig

I går var jag sur och grinig kände jag. Ett sånt tillfälle när min eventuella partner ofta känns jääävligt jobbig. Jag blir tvär och tyst. Jag blev lite så även i går, men det var så skönt att bara kunna säga det: "Jag känner mig trött och sur, det beror inte på dig, men jag måste bara få vara det."
Och han är så fantastisk så han stryker mig över kinden och säger: "Vad bra att du talar om det, självklart måste du få känna så ibland"
Puss till min älskling, han är fantastisk.
I morse när jag vaknade och såg hans fina rygg och hörde hans lugna andetag så kändes allt så mycket bättre. Det värmde i hjärtat och jag kände en sån genuin glädje över att jag träffat denna man.
Nu ska jag jobba några timmar, sen blir det seeeeeemeeeester!!
Precis vad jag behöver nu!

Inga kommentarer: