fredag 12 juni 2009

Morgontankar

Kan inte sova, vaknade nyss av älsklingen som smekte min kind.
Inget kan vara bättre! Han somnade om, men jag blev klarvaken av lycka.
Vi har bara känt varandra några veckor, så vi borde inte ha kommit så långt som vi gjort.
Men vi konstaterar ibland att vi måste känt varandra i 10 år utan att riktigt vara medvetna om det, så då är det ju ingen fara om det går undan lite.

Jag har alltid funderat över mina vänner som blivit sambos efter 3 månader, men nu förstår jag dom. Jag vill ju vara med honom så mycket jag kan, och jag vill aldrig mer behöva vakna upp utan att kunna krypa nära intill honom.

Det finns barn med i bilden, det är första gången jag har en relation med någon som har barn. Vet inte hur man ska hantera det riktigt, men jag ska bara vara mig själv när vi ses första gången. Nåt annat kan jag inte göra.
Barnet är relativt stort och det är skönt, hade inte varit så sugen på en 2 åring som snorade och skrek dagarna i ända.
Och jag tycker fortfarande inte speciellt mycket om barn, vill fortfarande inte ha några egna. Men detta barn är en del av älsklingen och jag är helt övertygad om att allt kommer gå jätte bra och mitt hjärta kommer smälta.
Jag mår så bra!!

Inga kommentarer: