onsdag 30 september 2009

Tankar

Jag tror jag håller på att bli lite piggare igen. Dock har det varit några dagar av yrsel och hjärtklappning. Har gjort en del förändringar i kosten och det kan ha en vss inverkan. Har kommit igång att träna mera regelbundet och det kan också bidra till en viss matthet i kroppen innan man är van igen.
Tänk att livet är en ständig kamp, gjorde min operation för 1 år sen och trodde nog att saker och ting skulle se helt annorlunda ut nu. Men jag får nog börja vänja mig med att det aldrig blir riktigt som man tänkt sig.

2 kommentarer:

Nina*S sa...

Hej igen! Vet du, det enda är som konstant i livet är förändring och det blir verkligen ALDRIG som man tänkt sig. På gott och ont. Ibland blir det sämre. Ibland blir det bättre.
Kram Nina

Fröken Svår sa...

Du har så himla rätt!!
Kram tillbaka!