söndag 8 november 2009

L.W.

Jag har efter många års kämpande äntligen varit och lyssnat på Lars Winnerbäck live. Han är helt enastående och jag hamnar i extas när jag hör honom.
Han spelade "Om du lämnade mig nu", och ni som läst min blogg vet vad den låten gjort för mig, påverkat mig, betytt för mig.
Jag grät även denna gång, men inte av förtvivlan och ensamhet som det varit tidigare.
Utan av enorm lycka. Jag har världens bästa man i mitt liv, som älskar mig och alla mina egenskaper och som vill dela resten av sitt liv med mig. Jag blev påmind om min ensamhet, min förtvivlan och min längtan som jag kände då. Men nu insåg jag den enorma lycka jag känner nu när jag inte känner så nå mera, jag är inte ensam, jag är inte förtvivlad, jag känner mig inte misslyckad nå mera.
Jag är numera älskad och lycklig, vilket jag trodde aldrig skulle ske. Jag svamlar nu, men det gör inget. Jag säger bara: tack Älskling för att du vill dela ditt liv med mig, du förstår nog inte vad det betyder för mig!

2 kommentarer:

Nina*S sa...

Jag minns ett inlägg för inte så länge sedan. I våras. När du satt i flickrummet och drack vin -ensam. Tänk så fort det vände efter det!

Jag är så glad för din skull.

Kramar

Fröken Svår sa...

Ja det känns helt overkligt ibland, men jag tillåter mig att njuta för fullt :)

Kram