söndag 9 januari 2011

Sopor

SÅ, nu har jag gjort det igen. Slängt bort godisrester och halvtomma glassburkar i frysen.
Nu är helgerna slut, granen nedplockad och tomtarna undanställda. Jag i mitt esse, allt eller inget.
Precis det där som jag jobbat med för att få bort. Nu är jag ju på intet sätt extrem i detta fall eftersom förmodligen en stor majoritet av befolkningen faktiskt städar bort julen när den är slut.

Tar med mig träningskläderna till jobbet, finns tid så blir det ett gympapass. Vill så gärna komm igång nu eftersom jag vet hur mycket bättre jag mår. Blir piggare och mer harmonisk, både inför mig själv och min omgivning.

I natt sov jag i 9 timmar utan att ens vakna till. Sånt händer inte ofta och tyder väl på att jag är rätt energilös just nu. Ska försöka ändra på det, hitta harmoni och balans.
Börjar med att krypa ner under filten och titta på skidskytte. Det är väl NÄSTAN motion??

Inga kommentarer: