lördag 7 februari 2009

Dejta

Det här med att nätdejta, det borde man väl gett upp för länge sen, men någonstans djupt inne i mig så bor det tydligen en optimist som inbillar sig att någonstans så finns det nån för mig med.

Nåt jag inte förstår är en viss typ av falsk marknadsföring. Om man har en bild på sin sida, så utgår jag från att det är en färsk bild. Men så resonerar tydligen inte alla, man blir ju då lite förvånad milt sagt när personen man möter ser ut som han på bilden, fast bara typ 30 kilo till. Hur tänker dom då? Tror dom inte att det ska märkas? Tänker dom att "jag chansar, det kanske inte spelar nån roll"
Men visst fan gör det det, de som säger att utseendet inte spelar nån roll snackar bara en massa gojja. Åtminstone när man ägnar sig åt internetdejting så är ju en bild det första som gör mig intresserad. Sen är det ju tusen andra saker som också ska stämma. Men jag gillar som sagt va INTE falsk marknadsföring.
Jag gillar inte lögner i nån form faktiskt.

Inga kommentarer: