fredag 13 mars 2009

Mina vänner älskar mig, dom lovordar mig och talar om för mig att jag är den bästa som finns.
Jag övertygar folk i min närhet vilka fantastiska egenskaper jag har, bara genom att dom får träffa mig. Jag är aldrig osäker då, jag gör karriärskliv ni aldrig någonsin kommer attt klara av att göra, jag får lovord ända uppifrån vd:n.
Jag får nya arbetsuppgifter bara för att jag är så kunnig, stora affärsområden inom företaget ber om min kompetens för det finns ingen annan än jag som klarar av det.
Jag är så kunnig då, så oumbärlig, så bra!
Det är detta område jag ska hålla mig inom, det är där jag mår bra, det är där jag levererar utan tveksamheter.

Men vet ni vad? Hur gärna jag än försöker intala mig om att detta är allt som behövs så är det inte så. Jag saknar och längtar efter någon som tycker om mig så jag tror inte ni förstår.
Kan någon lära mig hur man gör?
Hur gör man för att bli "flickvänsmaterial"?
Jag orkar helt ärligt inte höra det nå mera nu.
Jag räcker aldrig till.

2 kommentarer:

Nina sa...

Är du jag? Nästan kusligt.

Fröken Svår sa...

Vad skönt att någon förstår!
Kram!