måndag 27 juli 2009

Kärlek

Ännu en helg har passerat, även denna med barn i huset.
Jag blir totalt slut, är absolut inte van. Även fast han inte är en bebis, så är det en viss uppmärksamhet som krävs.
Förövrigt så kan jag inte tillägga mer än vad jag redan skrivit. Han är fantastisk och visar det på olika sätt hela tiden. Nu väntar en tid av små upplevelser.
Han ska få träffa min familj i helgen. Oerhört spännande då de knäppskallar jag tidigare har hängt med absolut inte har varit intresserade av att träffa min familj eller vänner.
Mina föräldrar är ju inte direkt vana vid att jag tar hem de jag är kär i, så de är nog rätt pirriga.
Men jag vet redan att de kommer tycka om honom, de behöver bara se kärleken som lyser i hans ögon varje gång han tittar på mig för att känna sig trygga.

Föresten, 2 dagar till på jobbet, sen semester i 17 dagar. Underbart!!!

Inga kommentarer: