lördag 24 januari 2009

Just du

Jag drömde ju om dig, det var ju därför jag tvingade mig själv att vakna, för att jag skulle slippa tänka på dig
Sen, 2 timmar senare så skickar du ett sms.
Lämna mig i fred, oavsett hur oskyldigt det är för dig så är det inte det för mig.
Du hindrar mig från att gå vidare, för dig är det inget problem, men det är det för mig. Du måste förstå att jag har precis lärt mig att andas utan dig.

"Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart och när jag känner så då tänker jag på dig.
Allt är så förgängligt allting kan brisera snart.
Men du är oförstörd för mig
Du är oförstörd för mig

Jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår och aldrig älska dig igen.
Aldrig älska dig igen

Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
Älskade älskade du"

Inga kommentarer: